Nadrzędnym celem Zespołu Opieki Zdrowotnej w Oleśnie jest świadczenie usług medycznych na wysokim poziomie zgodnie z obowiązującymi wymaganiami prawnymi i oczekiwaniami pacjentów, zapewniając im i osobom odwiedzającym, a także personelowi przyjazne oraz bezpieczne warunki pobytu i pracy.
Mając na uwadze ciągłą poprawę jakości świadczonych usług w ZOZ w Oleśnie opracowano i wdrożono system zarządzania jakością zgodny z międzynarodową normą ISO 9001:2015.
Spełniając kryteria powyższej normy zobowiązujemy się do przestrzegania jej wymagań i do ciągłego doskonalenia efektywności powyższego systemu.
Zadania stojące przed naszą placówką w zakresie zarządzania jakością są realizowane przez:
Dyrekcja dokonując okresowych przeglądów funkcjonowania systemu zarządzania weryfikuje politykę jakości przystosowując ją do zmieniających się warunków.
Powyższa polityka jest znana wszystkim pracownikom oraz podana do wiadomości zainteresowanym pacjentom.
ZOZ w Oleśnie zarządza ryzykiem, a tym samym wszelkie decyzje o znaczeniu strategicznym w obszarze świadczenia usług medycznych podejmowane są w oparciu o jego wyniki szacowania przeprowadzone zgodnie z przyjętą metodyką.
W oparciu o ogólne cele jakościowe opracowane są cele szczegółowe podlegające zatwierdzeniu do realizacji i okresowo weryfikowane przez Dyrekcję.
Dyrekcja zobowiązuje się do zapewnienia zasobów i środków niezbędnych do realizacji powyższej polityki.
Dyrektor
ZOZ w Oleśnie
Andrzej Prochota
Olesno, 09-07-2018